Sluta skriv om Ankan...snälla!

Vilken jädrans hysteri det har blivit för denna människa. Aftonbladet och Expressen verkar tävla om vem som kan skriva mest om henne. Sluta genast, eller så skiter jag i att läsa era tidningar/webblaskor . Hoppas att fler med mig också gör samma sak. Anka är inte någon person som förtjänar denna tid i rampljuset. Jag har lika mycket intresse för henne som ett tomt kylskåp (eller kylskåpet är nog mer intressant). Hon får gärna åka tillbaka till sitt lyx och glamour. Jag kommer knappast att sakna henne.

Jag brukar ju som oftast sätta in en bild på en person som har något med mitt inlägg att göra, men inte denna gång. Mitt inlägg har bidragit mer till henne än vad jag egentligen vill, så detta är det sista jag någonsin kommer att skriva om Anka. Jag var bara tvungen att skriva detta, det var nog länge sedan jag stört mig på någon människa som denna kvinna, utan att ens ha träffat personen i fråga.

INGEN BILD DENNA GÅNG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0