Följ med på "Uppdrag Metallica"!

image83
Blir det kommande albumet en flipp eller flopp?

De flesta vet säkert att Metallica ska släppa sitt efterlängtade nya album senare i år. Det pratas om september, om det nu stämmer? Nu har du en chans att följa skivans väg till diskarna, eller vad man ska kalla det. Bandet har gjort en hemsida kallad "Mission Metallica" där du ska kunna följa Metallica i studion, höra nya låtar och så vidare. Får väl se vad som dyker upp där.

Min egen känsla är att Hetfield och gänget tror mycket på denna skiva, men är det värt väntan?  Lyckas de inte prestera ett mycket bra album denna gång, är det nog sista andningen för denna grupp. St Anger har jag redan dissat, och många med mig, så jag ska inte göra det igen. Nu måste de visa var skåpet ska stå, och inte leva på gamla meriter, som de har gjort en lång tid nu. De är fortfarande ett bra liveband, men det räcker inte, nu måste de skapa musik som är värd namnet Metallica.

Vill ni följa Metallica kan ni trycka på länken nedanför.
www.missionmetallica.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0