Brittan har återvänt

Jo det är faktiskt sant, Britney Spears har återvänt. Vilken värld hon kommer ifrån vet jag inte riktigt. Men hon uppträdde på MTV-galan igår kväll.

Tydligen uppträdde hon med sin nya singel, den har jag försökt undvika, vilket jag har klarat bra. Men det roliga är att hon blev totalsågad efter detta framträdande.

Med uttryck som "hennes söner är lika söta som hennes hårlösa underliv", ganska hårt faktiskt. Sammantaget var det tydligen en tafflig comeback.

"Britney Spears förebådande återkomst till popvärlden sjönk som en blyballong" Mirror.

"
När ska vi få nog av att titta på det här spektaklet? Kom igen, folk, sätt stopp nu. Sexighet har aldrig sett så sorgset ut" LA Times.

Nu låter det som att jag bryr mig om Britney Spear för att jag skriver om henne i min blogg. Men nej, det gör jag inte. Men det roligaste var faktiskt att få skriva åsikterna efter hennes uppträdande. Och det fick jag ju anledning till genom detta inlägg.

Jag har sett lite av uppträdandet, och det var förskräckligt, var nog länge sedan jag sett någon som var så vilsen på scen.

image28

Annars har min blogg fått vila ett tag, har så välldans mycket att göra. Känns som mitt liv går ut på att göra grafiska produktioner. Fasen vad många det blir.

Kommentarer
Postat av: frid

Brittan är död. Länge leve Brittan!
Har inte sett framträdandet själv men läst en del hårda recensioner. Har hatat fröken S sedan den dag hon skapades av musikbranschen. Kommer ihåg den ödesfyllda dagen nere på radion då vi skulle spana på singeln. Jag gav den en tumme ner även om jag visste att den skulle slå eftersom jag hatade henne redan från första sekunden. Som mediafenomen är hon i varje fal rolig.

2007-09-13 @ 00:21:07
URL: http://oopsIdidit.again

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0