Mediastor marknad!

I lördags åkte jag iväg för att besöka den nyöppnade butiken "Media Market" i Västerås. En butik som jag har hört en del om tidigare. Det skulle vara en stor butik med mycket stort utbud när det gäller Media - så som Tv, video, datorer med mera. Men det som jag förvånades mest av, förutom den enormt stora ytan, var utbudet av Cd-skivor. Jag hade tänkt mig ett liknande utbud som Ica Maxi, eller något i den stilen. Men jag hamnade vid hårdrocksavdelningen, och utbudet där var enormt bra. Det blev till och med svårt att begränsa köpen. Till slut gick jag därifrån med tre skivor och en dvd. Allt för under 400 kr. Beronde på att det var en bra prisnivå. Nya "Down" plattan för 149 kr, är ett utmärkt pris (inne i Västerås hade den säkert kostat 199 kr). De hade även ett bra utbud på äldre skivor för 59 - 79 kr.

Filmer hade de också ett enormt utbud av, men tyvärr hade jag inte tiden att utforska hela den avdelningen. Men det får bli nästa gång. Jädrans kul när man blir positivt överraskad någong gång. Det är inte lätt att hitta de skivor jag vill ha i butiker. Det blir oftast att skicka efter musik från nätet.

image41
377 kr för allt detta.

Kommentarer
Postat av: Andreas T

Åtminstone ett bra köp. Doors. Annars stör jag mig mest på Media Markt, man kan inte se vad de har för utbud på webbsidan annat än PDF-filer av reklambladen. Är man inte bilburen chansar man knappast att åka dit om man inte vet om de har prylen man letar efter. Kasst.

2007-11-17 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0