Supernatural - nära på att missa!

Igår "zappade" jag över till svt, och av en händelse såg jag att det var "Supernatural"som visades. Klockan måste ha varit runt 00.00 -00.30. Det visade sig även vara säsong två av denna lyckade serie. Det jag vill komma till är att jag inte hört någonting om att den skulle börja - inte nu iallafall. Svt visade tidigare säsong 1, men jag har inte sett någon reklam om den nya säsongen. Efter lite letande visade det sig att den går på Svt24 22.30 på tisdagar, och eftersänds senare under kvällen/natten på vanliga svt.

Men lite mer information skulle inte skada, det känns även konstigt att de lägger den på svt24, och en dålig tid på svt2 senare på kvällen.

Nu vet jag dock om det, så det är bara att fortsätta följa denna spännande och underhållande serie. Har ni inte sett den så rekommenderar jag verkligen "Supernatural". Men börja med att se den första säsongen - det är mitt tips.

image45
Supernatural - ett tv-serie tips från mig.

Kommentarer
Postat av: frid

måste låna första säsongen.

2007-11-15 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0