Värmeböljan fortsätter

Värmen fortsätter vidare och fotbolls VM börjar lida mot sitt slut. Men mitt fotbollstittande har varit snålt senaste tiden, så jag lär nog inte känna tomhet efter fotbollen. Skönt att Tyskland inte kom till finalen iallafall, då blir det kanske att se finalen?l.

Annars har jag faktiskt varit ute och grillat första gången denna sommar, ute i naturen alltså. Men det låg långt ut, så jag är nog inte säker på att jag skulle hitta dit igen...hihi. Men det var dock väldigt mysigt, när vi var för oss själva vid den lilla stranden (om man kan kalla detta för strand?) men grillning och öl ute i naturen är ju faktiskt hur mysigt som helst, måste bli mer av den varan om denna värme fortsätter.

TJo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0