Ett litet avstamp för en god fortsättning!

Jag känner att min blogg kallar på mig, har full kontroll över att jag inte skrivit så mycket här senste tiden. Saker finns alltid att skriva så det är nog inget problem. Har du en åsikt så har du verkligen något att skriva om.

Men skolan har tagit väldigt mycket tid, läsning av böcker, skriva ihop texter osv. Men iövrigt har det blivit tillåtet med proffboxning i Sverige, eller halvt kanske man ska tillägga. Möjligt att jag tar upp mer om det senare i min blogg.

Julen närmar sig med stormsteg, men jag kan knappt förstå det själv. Men visst är det mysigt med denna årstid fast det inte finns snö, och med plusgrader som extra salt i de såren. Någon mysighet finns det iallafall.

Denna blogg är mer en  terapi för mig själv just nu, att jag har skrivit något. Men mina åsikter om saker och ting kommer att forsätta här snart. Jag lovar verkligen. Eller varför inte något gött omdöme om en film kanske??

Sov sött i vintermörkret så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0