En liten genomgång av mina tankar!

Dagarna börjar närma sig till julafton, men den stora frågan är hur känslan för jul egentligen är? Idag kan jag säga att ledigheten har startat på allvar, men så mycket ledigt lär det inte bli. Har en hel del pluggande framför mig. Men någon vecka kan jag nog vara riktigt slö, vilket känns väldigt skönt.

Min blogg ska utvecklas, grundtanken med den är att jag ska kunna använda den till recensioner,  tankar, åsikter och förmodligen inom fler områden. Vi får helt enkelt se, men grundtanken är en blogg med bredd.

Mina åsikter har ni redan läst om i en hel del olika ämnen, så det lär ju fortsätta. Finns mycket att vara arg, men också glad över.

Annars har senaste veckan innehållit, radiofest, radiopris, bartömning, hopp & förtvivlan, fika, pluggande och glögg.

Snart är det nyår, kanske en sammantattning av 2006 vore på sin plats!

Ett intresantare inlägg kommer inom kort, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: the Frid

Ska du skriva recensioner? Äh, vad löjligt. Då får jag ta mitt pick och pack någon annanstans. En av mina polare sa till mig att "en blogg bara med recensioner är inget att läsa". Jag kommer inte ihåg vem av vännerna det var, men lita på hans omdöme får jag väl göra?

2006-12-19 @ 23:10:31
Postat av: Micke

Jag kan fortfarande stå för det, om du läser vad du just syftade tillbaka på "En blogg "bara" med recensioner är inget att läsa". Nu bakade du in dig i ett hörn, det var nog inte tanken från början med din kommentar, antar jag.

2006-12-20 @ 14:30:36
URL: http://zok.blogg.se
Postat av: Micke

En sak till, någonstans har jag också nämt att för mig personligen så ger inte en sida endast med bokrecensioner något. Om du däremot hade en sida om film eller musik, tror jag nog att det hade varit hetare.

2006-12-20 @ 14:33:42
URL: http://zok.blogg.se
Postat av: the frid

jo, jag kanske bakade in mig i ett hörn. Men jag fick ändå jäsa i solen ett tag.

Är film och musik hetare än litteratur? Jag tror inte det, killen!

2006-12-20 @ 23:23:16
URL: http://www.fridsbokrescensioner.blogg.se
Postat av: Micke

Jo för mig är det så, det var väl ändå mig vi pratade om, eller hur killen!

2006-12-21 @ 12:29:00
URL: http://zok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0