Varför betala för något som inte passar mig?

"Det är i det breda utbudet som som det smala får sin plattform" detta är citerat från Sveriges Radios hemsida, och de fortsätter prata om det breda utbudet med sådant som inte får plats i andra kanaler. Men ändå lägger de ner "Dist", eller lägger ner, det är min åsikt. Dist som sänds varje vecka i P4, ska 2009 endast sändas 10 gånger per år.

Jag sitter och betalar för Sveriges Radio och SVT, men vet inte vad jag får för det, tänk vad mycket jag skulle kunna välja i kanalutbud för dessa licensepengar. Det är som att gå in i en butik och betala för något man inte vill ha. Ska jag betala, då vill jag även kunna välja vad jag vill se och höra. Att krossa det enda hårdrocksprogrammet, är inte att ge mig valuta för pengarna.

Lägg ner skiten i stället.

Kommentarer
Postat av: frid

Har du skickat det här brevet till SR?

2008-07-10 @ 00:32:41
Postat av: frid

Har du skickat det här brevet till SR?

2008-07-10 @ 00:33:26
Postat av: micke

testar

2008-07-11 @ 14:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0