Kent tillbaka i sin hemstad

I lördags var Kent tillbaka i Eskilstuna, de spelade på Strömsholmen mitt i stan. Det var faktiskt första gången jag såg bandet live, de har spelat i sin hemstad flera gånger, men det har aldrig blivit av att gå och se svergies största band?

Efter denna spelning är det bara att erkänna att de har ett mycket bra låtmaterial att välja från. De spelade i två timmar, men ändå fattades det en hel del låtar. Jag är nöjd att äntligen fått se dem live, gör det gärna igen om jag får chansen. Jocke Berg berättade även gamla minnen, och hur många av låtarna blev till, med kopplingen till Eskilstuna förstås. Mycket trevligt.


Kent besökte sin hemstad i lördags och pratade gamla minnen.

Kommentarer
Postat av: frid

se och se är väl att överdriva. Du fick höra dem i varje fall.

2008-07-18 @ 23:16:00
Postat av: Micke

Klart jag såg dem, man behöver väl inte stå framme vid scenen för att se ett band.

2008-07-20 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0