Mustasch rockade Strömsholmen

Igår blev det nedgång till "Sommaren sista suck" för att bevittna Mustasch. Detta är en småtrevlig festival, med fritt inträde. Inte för att det vimlade av intressanta akter, men det är kul att den ordnas varje år. Och det är ganska kul att bevittna livemusik.

image26
Mustasch

Mustasch röjde så hela strömsholmen skakade, och jag blev riktigt imponerad av detta band, har aldrig tidigare sett de live. Men har ett album, och hört en del av de resterade skivorna. Detta var verkligen bra, riffen satte sig i sensommarnatten. Och de lade ner all sin kraft på scen, Gyllenhammar verkar vara en "go" göteborgare. Skål för sponsorerna.

Får jag chansen vill jag gärna se Mustasch igen, det bästa jag har sett live på flera år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0