Vila fotbollscellerna!

Den avgörande dagen börjar närma sig, imorgon är det s k ödesmatch för Sverige. Aftonbladet hade en fråga om det var för mycket fotbolls VM överallt, självklart svarar jag nej på den frågan, dock försöker jag att undvika de lite mindre lagens matcher för att inte bli alltför trött på fotboll. Det är givetvis mycket fotboll, så det är bra att vila upp fotbollscellerna till de lite större lagen.

Den stor frågan är fortfarande om det ska bli Källström eller Svensson på mittfältet, som jag skrivit tidigare tycker jag Svensson har fått för mycket kritik. Jag anser nog att Lagerbäck ska köra med Källström från start och se vart det leder.

Dagens väder är dock inte lika soligt som de senaste dagarna, ganska mulet faktiskt, hoppas det ändrar sig till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0