Strul med tekniken men bättre fotboll!

Jaha nu är jag äntligen tillbaka i internetvärlden igen, har inte haft tillgång till detta nät sedan helgen beroende på strul med tekniken.

Under denna period har det hänt en hel del, Sverige har tagit sig till åttondelsfinal i fotbolls VM och jag har även blivit påtvingad en digitalbox.

Det såg riktigt illa ut i första halvlek mot England i fotbollen, men i andra spelade vi ut engelsmännen, borde faktiskt ha vunnit. Men det gjorde vi ju inte så nu är det Tyskland som väntar. Som vanligt är det en del media som klagar på svensk fotboll, nu läste jag att det var en engelsk journalist som klagade över hur tråkiga Sverige var, men titta  på din egen bakgård först. Hur roligt spelar England? Allt snack om denna Rooney jämt också. Men vi  visar på fotbollsplanen istället för att snacka vid sidan om. Men att inte låta Sven Görans landslag slå oss var ju guldvärt.

Så kommer vi till denna digitalbox, varför är min stora fråga? har inte haft den ens i 24 timmer, på denna korta tid har bilden stannat två gånger. Igår kväll försvann alla kanalerna under en halvtimme, och så ska vi inte tala om alla hopp i bilden hela tiden. Nej bort med digital tv.

Kommentarer
Postat av: frid

ut med digitalteven, in med källbäck

2006-06-23 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0